• home
Home » , , , , » Lowongan Kerja Finance dan Accounting Manager Di Cikarang Maret 2014

Lowongan Kerja Finance dan Accounting Manager Di Cikarang Maret 2014

Lowongan Kerja Finance dan Accounting Manager Di Cikarang Maret 2014 - Loker Terbaru berusaha untuk terus memberikan informasi lowongan pekerjaan terbaru untuk anda. Kami menyediakan lowongan kerja bank, administrasi, sekretaris, akuntansi, logistik, customer servise, dan masih banyak lainnya yang kami update setiap hari. Berikut Lowongan Kerja Finance dan Accounting Manager Di Cikarang Maret 2014 adalah salah satu lowongan kerja untuk anda.

PT Chitrah Cendekia Indonesia

Finance & Accounting Manager (Cikarang)

Indonesia - Jawa Barat - Cikarang

Responsibilities
  • Report directly to the onsite General Manager; and functional CFO at the regional office in Kuala Lumpur
  • Experienced in managing (or dealing with) the multinational Accounting and Financial system, including its tight reporting schedule


Requirements

One of our client, an USA manufacturer in metal web for heavy usage (mining, plantation, manufacturing plant, construction, etc.), is seeking a professional for its Office that located at Jababeka (Cikarang) with the following tasks/criteria:

Candidate must possess at least a Bachelor's Degree
Have minimum 2 years work experiences
Excellent in English (oral & written)
Effective verbal and written communication skills
Excellent administrative and organizational skills

Interested party is suggested to send Curriculum Vitae (CV) written in English and WORD (with recent photograph and current salary) file attachment to apply@chitrah.com Any supporting documents would be requested later as necessary.

We welcome other professionals to drop their CV via mail to resume@chitrah.com

Closing Date: 06-Mar-14

Demikian info menarik tentang Lowongan Kerja Finance dan Accounting Manager Di Cikarang Maret 2014 pada kesempatan kali ini. Semoga dengan lowongan yang admin berikan ini bisa membantu anda dalam mendapatkan pekerjaan yang sesuai dengan keinginan anda. Jangan lupa juga untuk membaca Lowongan Kerja Sales Marketing Di Bekasi Maret 2014 Terbaru atau Lowongan Kerja Sales Executive Di Cikarang Maret 2014 untuk tambahan referensi lowongan untuk anda.

0 komentar:

Posting Komentar